Friday 17 November 2017

Facebook Lager Alternativer For Ansatte


Ex-Facebook-ansatt med aksjeopsjoner Her er det som det føles som å se lager Tank. Posters fra Facebook s HQ Facebook. Facebook s lager sank til en ny lav i dag og handler nå rundt 22. Dette må være smertefullt å se etter Nåværende Facebook-ansatte, som har mye rikdom knyttet til selskapet, men de fleste av dem snakker ikke om det. En tidligere Facebook-ansatt som også ser ut til å eie mye Facebook-lager, har åpnet seg på Quora med hensyn til hva det føles som. Som du kanskje forventer, er følelsen en blanding av frustrasjon med Wall Street-investorer som ikke forstår Facebooks langsiktige strategi og en rolig tilstand gitt at det ikke er mye du kan gjøre med det. Her er hans fulle svar. Jeg er en tidligere ansatt, og jeg kan ikke snakke om hva en ansatt ville føle, så dette er egentlig ikke svaret du leter etter. Men bare for moro skyld er disse følelsene jeg har følt de fleste disse første par månedene siden IPO jeg forestiller meg noe av dette kan resonere med en nåværende medarbeider. Frustrasjon med markedet Facebook har alltid hatt et langsiktig fokus, og ingenting som vil vesentlig påvirke sin langsiktige suksess, har vesentlig endret seg i løpet av de siste 6-12 måneder. Noen justeringer av aksjekursen var nødvendige og forventet etter IPO-hype og - håndtering Men nivået på prisvolatilitet gir ingen mening gitt selskapets langvarige strategi og hva som faktisk har skjedd på bakken og i det samlede medielandskapet. Det ville være fint om folk bare kjølte seg og så på et år i stedet for en kvart eller en uke eller en dag, eller vil i hvert fall ta et øyeblikk for å forstå hvordan selskapet virker før du kjøper aksjen. Optimalisme Jeg føler meg ganske trygg på at den tidlige thrash rundt Facebook-aksjen til slutt vil være meningsløs i det lange løp Facebook s har fortsatt den riktige strategien, mange talentfulle mennesker, en masse penger, et helvete av mange brukere, et ubiquitøst engasjerende produkt, og omtrent alle ressursene det trenger for å utvikle en enormt lønnsom virksomhet Jeg føler meg bra om hva Facebook skal gjøre i løpet av de neste fem årene og videre. Serenity Som man forventer, er mye av min personlige rikdom bundet opp i Facebook Endelig er dette en velsignelse som jeg aldri kunne ha forestilt meg da jeg begynte å jobbe der, kan jeg ikke kontrollere hva som skjer med aksjekursen, særlig siden jeg ikke jobber der lenger, selv om jeg gjorde det, kan jeg ikke tro at jeg føler meg så mye mer bemyndiget jeg ikke har mye manøvrerbarhet til ex - låsesløftere, så jeg er med på turen, men den spiller ut. Del dette innlegget. Real-Time etter timer Pre-Market News. Flash Sitat Sammendrag Sitat Interactive Charts Default Setting. Vær oppmerksom på at når du gjør ditt valg, det vil gjelde for alle fremtidige besøk til Hvis du når som helst er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har noen spørsmål eller støter på problemer med å endre standardinnstillingene, vennligst send epost. Bekreft din selection. You har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search Dette vil nå være standard målside med mindre du endrer konfigurasjonen din på nytt, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene. Slå av annonsebryteren din eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert, slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du kommer til å forvente fra oss. Dette er ganske vanskelig å svare, men siden du er spør etter et gjennomsnitt kan vi få det tilbake av noen kjente figurer om oppstart. Først, la oss anta at vi prøver å beregne mengden egenkapital etter at alle inntjening og utøvelse er gjort. Kompensasjonspakker distribuerer faktisk egenkapitalen i form av alternativer, RSUer osv., så en ansatt kan ikke faktisk eie den i form av aksjer på en gang. Men det ser ut til at du bare er interessert i hvor mye egenkapitalbasert kompensasjon endelige dollar en ansatt kan få e i slutten. Det mest nyttige tallet her er at de fleste Silicon Valley-selskaper setter opp rundt 20 av deres utestående egenkapital som opsjonspulje på serie A-finansiering, hvorav egenkapitalbevilgninger blir gjort til ansatte. I Facebook s tilfelle var dette opsjonsbassenget 10 av utestående egenkapital Det effektive tallet nå på grunn av andre utvanlige hendelser kan være - 5.Vi kan da enkelt dele dette bassenget med antall nåværende ansatte, som er se Hvor mange ansatte har Facebook rundt 1300 ansatte. Dette betyr at gjennomsnittlig ansatt kan sies å ha 0 0078 av selskapet. Ifølge Facebook er anslått å ha 442M fullt utvannet aksjer, så gjennomsnittlig medarbeider har 33.990 aksjer 442M 0 0078. Hvis du videre antar at sekundærmarkedet igjen, la oss ta er en nøyaktig refleksjon av Facebooks finanser og sannsynlig IPO-pris, er den dominerende store kjøpsordren på dette nettstedet for tiden for 60 aksjer. Dette betyr at den gjennomsnittlige Facebook-ansatt vil netto ca 2 04 M før skatt på børsintroduksjon dersom cu rentekapitalen opprettholdes. Fordi egenkapitalpakker faktisk distribueres på en ganske ulik måte basert på leie dato, anciennitet og jobbfunksjon, vil de fleste utbetalinger ikke klynges rundt dette nummeret. I stedet ser vi sannsynligvis en relativt eksponentiell distribusjon hvor tidlig ansatte gjør mye mer, og senere ansatte gjør mye mindre.

No comments:

Post a Comment