Monday 20 November 2017

123 Mønster Ea Forex Handel


123 mønster ZigZag Stoch EA. HI, Kelvin har en god ide-det samme som jeg har, men litt er grunnen til at zigzag konstant endrer max og min poeng basert på det du ikke vet om den viste maksimal er absolutt den absolutte max - det samme for bare den stokastiske vil jobbe raskt K vil alltid ha en liten forsinkelse med å vise maksimalt, men det er bare noen få som skal åpne ordrene i 2 forhold. K når raskt et visst nivå basert på ditt ønske - over 80 er du vil ha 95 fortjenesten vil bli høyere, men det kan ikke nå det når det nivået over 80-85-90 det skal åpne en salgsordre som skal lukkes når den når et svært lavt nivå -20 eller under når det skal åpne et kjøp rekkefølgen og så videre skal åpne en salgsordre når K krysser D og K tidligere var høyere enn D, og ​​det bør lukke rekkefølgen når de møter det punktet, det skal åpne en kjøpsposisjon igjen til de krysser igjen. Jeg har manuelt sjekket forskjellige tidsrammer i forskjellige par det det fungerer hver eneste gang en MM også hvis posible er noen man kan hjelpe med en slik kode eller lignende. Det vil være deg. Trader Vic 123 Reversal Pattern Setup.1 Trendelinje brutt 2 lavere høyt i en opptrend eller en høyere lav i en downtrend 3 pause under forrige lav i en opptrend , eller over det forrige høyt i en downtrend. At punkt 3 er reverseringen bekreftet, og alles bror blir kort. En stoppkjøring følger ofte for å teste inntrengningen på punkt 3. Kvalitetshandlere kan bli korte på X, eller enda nærmere de 2 basert på andre indikatoravvik, Fibonacci retracement, Bollinger band-touch, etc. the materialet som finnes i dette panelet copyright by. click chart for å enlarge. click chart for å forstørre. mirakler, de er overalt, Gud er bra alle time. Algeria Andorra Angola Anguilla Argentina Armenia Aruba Østerrike Australia Aserbajdsjan Bahamas Bahrain Bangladesh Barbados Hviterussland Belgia Bermuda Bolivia Bosnia-Hercegovina Botswana Brasil Brunei Darussalam Bulgaria Burkina Faso Kambodsja Canada Caymanøyene Chile Kina Colombia Costa Rica Cocos Keelingøyene Cote D Ivoire Elfenbenskysten Tsjekkia Kroatia Hrvatska Kypros Demokratiske Republikken Kongo Danmark Den dominikanske republikk Ecuador El Salvador Estland Egypt Equatorial Guinea Færøyene Fiji Finland Frankrike Fransk Polynesia Gabon Gambia Tyskland Ghana Gibralta Hellas Grenada Guadeloupe Guatemala Guyana Honduras Hong Kong Ungarn Island India Indonesia Indonesia Iran Irland Israel Italia Jamaica Japan Jordan Kasakhstan Kenya Kuwait Kirgisistan Latvia Libanon Libya Liechtenstein Litauen Luxembourg Macau Republikken Macadonia Malaysia Maldivene Malta Martinique Mauritius Mauritania Mexico Moldova Monaco Mongolia Marokko Mosambik Myanmar Namibia Nederlandene Antillene New Caledonia New Zealand Aotearoa Nicaragua Nigeria Niue Norge Oman Pakistan Palestinsk territorium Panama Papua Ny Guinea Paraguay Peru Filippinene Polen Portugal Puerto Rico Qatar Reunion Romania Russland Rwanda Saint Kitts og Nevis Saint Lucia Saint Vincent og Grenen adines San Marino San Salvador Santo Domingo Saudi Arabia Senegal Serbia Seychellene Singapore Slovakia Slovenia Slovenia Sør-Korea Sør-Korea Spania Sri Lanka Sverige Sudan Sveits Syria Taiwan Tadsjikistan Tanzania Thailand Trinidad og Tobago Togo Tunisia Tyrkia Turks - og Caicosøyene Tuvalu Uganda Ukraina Uruguay De forente arabiske emirater Storbritannia United States Uruguay Uzbekistan Vanuatu Venezuela Vietnam Jomfruøyene Jemen Jugoslavia Zambia Zimbabwe. Multi-Timeframe Trading Med Trendline Trading Strategy Og 123 Mønster. Dette er en prishandlingsstrategi kalt Multi-Timeframe Trading med Trendline Trading Strategy og 123 Mønster, og det er en forexstrategi gratis til trendlinjehandelsstrategien og for å forstå konseptet om hva jeg m skal vise deg her, må du tenke når det gjelder multi-time trading. Hva betyr multi-time trading. Det betyr bare at du bruker bruker en kombinasjon av tidsrammer for å se etter et oppsett og selve t rade som du tar er laget i den mye mindre tidsrammen. Nå viser diagrammet nedenfor en trendlinje handelsstrategisalgsoppsett som ville ha hentet hundrevis av lønnsomme pips veldig lett. Men legger tidsrammen i 4 timer. I løpet av denne 4 timers tidsramme, hva skjedde i 15 minutters tidsramme eller 5 minutters tidsramme. DET ER DET LEKSER SOM I EN 15 MINUTES CHART. THIS ER DET LEKSER SOM I EN 5 MINUTE CHART. Bare vær oppmerksom på at etter at prisen slår trendlinjen, gikk den ned og da prøv å komme tilbake for å teste trendlinjen, men punkt 3 gikk aldri forbi punkt 2 Derfor er det et gyldig 123 mønster. Så hvordan du også kunne ha handlet det ville ha vært ved å bruke 123 trading method. DOES 123 PATTERN FORM PÅ HVER TRENDLINE TRADING SETUP. So hvorfor ikke bare bruk trendlinje handelsstrategi og handle denne typen setup. Well, det beste svaret jeg kan gi deg er dette noen ganger hvis du er usikker på om prisen vil bryte trendlinjen og gå opp eller ned, og deretter bruke denne trading teknikken vil i det minste tillate du skal ha mye mer selvtillit når breakout skjer i punkt 2 hvor du enten selger eller kjøper. READ Head and Shoulder Chart Mønster Forex Trading Strategy. TRADING REGULER-HVORDAN DU TRADER DENNE OPPSETTET. Kartene jeg har gitt ovenfor gjør reglene for Denne strategien er veldig lett å forstå. Hvis du ser på en trendende tradingoppsett som skjer i en større tidsramme, for eksempel 4 timer, da når prisen treffer den trendlinjen, bytter du til en mye mindre tidsramme for å se om du kan se en 123 mønsterforming. Hvis du ser 123 mønsteret danner, og hvis det er en selger handel oppsett, plasserer du ditt stopp tap 1-2 pips under lavt av punkt 2. Hvis det er en kjøp handel, plasserer du en buy stop rekkefølge over høyden av punkt 2. Ditt stoppfall vil være over under punkt 1.Take profit taraget kan være 3 ganger det du risikerte eller bruker tidligere swing høyder for å kjøpe ordre eller nedturer for salgsordre. Fordeler med Multi-Timeframe Trading med Trendline Trading Strategy og 123 Pattern. A virkelig solid pris handling forex trading strategi tha t står testen av time. you vil se at risikoen for å belønne forholdet til dette forex trading system er virkelig fantastisk og kan gjøre hundrevis av pips en måned lett når markedsforholdene er perfect. stop tap de fleste ganger er plassert på ideelle steder , bak støtte og motstandsnivåer, slik at du får mindre sjanse til å bli stoppet ut. Med tillegg av 123-mønsteret, stopper det deg også fra å handle med falske trendlinjeoppsett. DIVERSE AV MULTI-TIME TRADE Trading med Trendline Trading Strategy og 123 Pattern. no forex trading strategi kan gi deg 100 vinnersats som ville være en hellig gral forex strategi, right. READ Daily Pin Bar Forex Trading Strategi ved hjelp av en lav risikotilgang Trading Technique. Don t glem å dele dette nettstedet med dine venner og også klikk på de delingsknappene nedenfor hvis du har hatt glede av Forex trading strategier på dette nettstedet. Takk. Forex Strategi Lær å handle 123 Reversal. I var en newbie trader en gang jeg gjorde alt på Internett Riktig god Forex-strategi Faktisk var alt jeg var interessert i var handelsoppføringer. Jeg trodde at hvis jeg kunne velge riktig retning hver gang, kunne jeg tjene en million dollar ut av min misvisende 8000-handelskonto. Jeg så på hundrevis av forskjellige strategier, vel oppføringer Jeg brukte til og med litt penger på noen av dem. Jeg leste alt om disiplin, handelspsykologi, å ta treff, risikostyring, handelsstyring, kontrollere dine følelser, men jeg avviste alt jeg hadde et godt håndtak på mine følelser og var en disiplinert person Mesteparten av tiden Alt jeg trengte var min magiske kulde, min krystallkule, min tidsmaskin og da var jeg en handelsmann jeg bryr meg ikke om noe annet enn å finne en oppføringsstrategi. La meg fortelle deg nå jeg begynte å gjøre det i 2004 I 2009 gjorde jeg det fortsatt, men min 8000-konto var nå om lag 500, og jeg kunne fortsatt ikke tjene penger. Det var så bra jeg gjorde ikke jobben min. Da møtte jeg Casey hos Winner s Edge Trading, og han slo meg rundt og gjorde meg Jeg innser at oppføringen handlet om 5 av avtalen og alt jeg avviste var den andre. 95 Alt som jeg hadde lært i de fem årene, kom tilbake til meg med et blunk. Jeg antar at jeg var nærmere oppmerksom på det enn jeg skjønte, og jeg ble en lønnsom handelsmann i bare noen få måneder begynte jeg med Casey s team på Winner s Edge kort tid senere som Asia Session Trading Room Moderator. Jeg sa alt som å si dette, jeg kommer til å vise deg min favorittstrategi med mange eksempler, men jeg kommer ikke til å stoppe med bare å vise deg hvordan du gjør oppføringene Som jeg nevnte, er oppføringer bare en liten del av en vellykket handelsstrategi. Hvis du får inngangen til høyre halvparten av tiden som virker statistisk mulig, gjør det ikke, og du får de andre tingene riktig, du kan fortsatt tjene penger som en handelsmann Du ser at tap er en del av jobben Hvis du ikke taper dine tap, vil du aldri gjøre det som en handelsmann Jeg vet at det høres feil fordi vi blir lært alle våre liv som vi burde Vinnerne, men med mindre du eier den nevnte krystallkulen eller t Ime-maskinen vil du aldri være 100 riktig på markedsretningen Markedet puster inn og ut og vil gå ned mens det går opp og deretter gå sidelengs for en stund Det er ganske uforutsigbart Hva er forutsigbart er menneskelige følelser Når markedet går i deres retning, mange opplever grådighet, se hvor mye jeg gjør, må jeg få alt Når det går mot dem, opplever de frykt når vil det stoppe, skal jeg komme seg ut Det er grunnen til at jeg liker å handle På ren pris handlinger bruker jeg fortsatt noen indikatorer, men de kan gi deg en følelse for retningen på markedet. Men kun prishandlingen kan vise deg hvordan våre følelser påvirker markedet. Hva er en 123 Reversal. A 123 Reversal er rett og slett et bilde av den følelsen på et lysdiagram La oss snakke først om en 123 høy Det er det jeg kaller en 123 reversering som skjer på toppen av en uptrend I Forex-markedet kan alt som skjer i en opptrend skje i en downtrend som vel fordi valutaer er handlet i par, den ene mot den andre. For eksempel er en opptrend i USD-valutaparet faktisk bare Euro-handel høyere og høyere mot US-dollar. Samtidig er US-dollaren i en nedgang mot Euro That kan være forskjellig i futures eller aksjemarkedene fordi mange uinitierte handelsmenn tror at du kun kan handle lenge og ikke tenke på å gå en handel som du selger for å åpne. Det første elementet å se etter i en 123 høy er en sterk opptrend 123 reverseringer skje hele tiden i sammenheng med handelsområder og konsolideringer, men det følger ikke fordi markedet handler i en rekkevidde. Opptrenden skal være minst en og en halv ganger størrelsen på 123-mønsteret som vi vil se på kort tid fordi Denne trenden vil hjelpe til med å definere målet ditt. Trenden skal være ganske sterk uten mye tilbaketrekking og pause. Jo sterkere jo bedre Hvis du følger handelsvolum på diagrammet ditt, bør du også se sterk volum. Jeg liker volum som og jeg ndicator, selv om volumet kanskje ikke er en faktisk representasjon av volumet på et par, gir det deg noen indikasjon på kollektiv mening fra meglerens forhandlere. Det er en god grunn til å få diagrammer fra en stor megler selv om du ikke handel der. Til venstre ser du et potensielt oppstart som skjer Dette er en sterk oppgang med volum Du kan se dette akkurat nå 12 6 2013 10:00 NY Tid på en GBP JPY timeliste Du vil se at dette ikke er en 123 høy, men Det er definitivt en god start. Bildet viser et timeplan, men en 123 reversering kan skje på hvilken som helst tidsramme, siden det viser deg følelser av handelsmenn og ikke nødvendigvis viser en bestemt begivenhet jeg foretrekker å se på dem på en time diagram eller høyere, men det er fordi de skjer for fort for meg på nedre tidsrammer. Det neste elementet du skal se etter er et utmattingshøypunkt, dette er poengnummer 1 til din 123. Nøyaktig som en stangstang eller en oppslukkende stolpe. Selv om det Trenger ikke å være like ekstreme som en pin bar som ville tjene til å demonstrere en veldig sterk utmattelse eller eufori poeng og ville gi meg mer selvtillit Jeg liker spesielt å se dette skje på et historisk motstandsnivå som bare gir det mer legitimitet. Til venstre, kan du se det samme opptrenden Jeg viste deg tidligere, men denne gangen tok jeg med noen av lysene til venstre. Du ser denne pause. Det er bare en pause akkurat nå. Vi må se om det blir til noe mer enn det som skjer rett på et historisk område av trengsel . Etter høydepunktet, er din neste jobb å se etter en tilbaketrekking. Det kan skje på samme lys, men jeg foretrekker å se det på etterfølgende lys. Det ser bare bedre ut på meg på den måten Hvis det ser ut til å skje på samme lys, fall ned til neste nedre tidsramme og se hvordan det ser ned der. Noen ganger finner jeg at det ser bedre ut på nedre tidsramme. Dette blir nummer 2 poenget på 123.Neste du leter etter en ny høy , men den må være lavere enn tallet 1 poeng Hvis neste høye overstiger punktet 1 høyt, blir 123 høyet ditt blått, og du kan gå videre og se andre steder. Igjen, jeg liker å se en knappestang eller svømmefelt her, men det er ikke nødvendig. Jeg liker å se volumbekreftelse, men det er vanligvis mye mindre entusiasme for dette høyt enn nummer 1 høyt. Til venstre vil du se hva som var et potensielt 123 høyt som skal blåse. Det så ut som et ganske fint mønster til de siste minuttene da det startet for å teste tallet 1 høyt Dette eksemplet er på EUR GBP H4 4 timers 240 minutters diagram på 12 6 2013 rundt middag NY Time. Now du har din første 123 oppsett Offisielt er handelen din en pause på nummer 2 peker på Ulempen Selv om alle mulige 123 handelsstrategier er min favoritt fordi det krever at du risikerer de fleste pips og derfor krever at du handler med den minste størrelsen, tar jeg faktisk så mange som tre forskjellige stillinger på 123 reverseringer, men vi Jeg kommer til det senere i vår historie. Hvorfor d o 123 reverseringer forekommer. Som jeg har sagt, viser diagrammer følelser av handelsfolk. Noen mønstre forekommer jevnlig på diagrammer. Vi har alle sett hode og skuldre mønstre, ulike trekant og flaggmønstre og de mer komplekse harmoniske mønstrene. Årsakene til at disse mønstrene fortsetter å gi handel mulighetene er at følelsene som forårsaket disse mønstrene er konsekvente og skjer ofte. Mønstrene holder ikke alltid noen ganger de blir påvirket av andre faktorer som nyheter, men de er konsekvente nok til at vi kan bruke dem til å tjene penger på markedet. Tallet 1 poeng skjer på et sted der handelsmenn som var lange i markedet, bestemmer seg for å sikre fortjenesten de har gjort under trenden. Derfor er den første trenden veldig viktig. Det er også hvorfor du bør se etter dette punktet på et sted med sterk motstand Det er stedet der handelsmenn vil føle at markedet kan stanse eller snu med andre ord, de frykter at de kan miste fortjenesten de har fått på plass. Overskuddet i volumet er du e til de ikke så smarte pengene til slutt å gjenkjenne trenden og hoppe på bandwagon euforen, denne trenden kan vare for alltid, jeg må få meg litt. Det øker volumet som regel skjer når et trekk har nådd utmattelse. Volumet er et signal om at den smarte penger er passerer sine holdninger til senkemennene, og lar dem holde posen. Dette er nummer ett poeng. Selvfølgelig, etter at det ikke er flere handelsfolk å kjøpe opp stillingene som senkere gikk inn, begynner prisen å falle. Da prisen faller, er smart penger ser en mulighet til å få litt fortjeneste på en annen pop til nummer 1 høyt, men de er mindre engasjert fordi de fleste langsiktige momentumindikatorene fortsatt gir overkjøpte indikasjoner, og markedet har nettopp gjort en stor oppgang. Til slutt, alle Senkere som kjøpte mens markedet var på topp, opplever frykt Når markedet fortsetter å falle, laster de de stillingene til de smarte pengene som er mer villige til å kjøpe etter hvert som prisen faller l ower Til det er ikke flere folk som ønsker å selge Det er nummer 2 poeng. Nå som senkommerselgerne er borte, vil prisene begynne å bevege seg opp igjen. De klare pengene folk kjøpte fra senkere, så nå som det begynner å gå opp igjen , senkerefellen de kom ut for tidlig og begynte å kjøpe igjen, men siden de ble brent før, er de litt mer forsiktige, så færre av dem blir involvert denne gangen Og selvfølgelig er de klare pengene folk mer enn villige til å ta deres fortjeneste som markedet går opp Men siden det er færre villig til å kjøpe denne gangen, når prisen stiger, blir det ofte ikke så høyt som nummer ett poeng før det begynner å slippe igjen Dette er nummeret 3 poeng. Som markedet begynner å slippe fra nummer 3-punktet, de mer utdannede, smarte pengehandlerne innser at dette kan være en reversering eller begynnelsen av et handelsområde, men i det minste er de villige til å selge ned til nummer 2-punktet igjen som er akkurat det vi skal gjøre Dette forårsaker pric es å slippe tilbake til nummer 2 poenget ofte bryter nummer 2 poenget med noen få pips. When 123 Reversals occur. As jeg nevnte før, 123 reversals oftest skjer på områder av støtte og motstand De skjer etter en god sterk trend De kan skje på hvilken som helst tidsramme på et hvilket som helst instrument På kortere tidsrammer mindre enn en time må du se kontinuerlig, eller du vil savne muligheten. Ofte kan du se en etter en stor nyhetshendelse. Det er derfor jeg foretrekker å handle hver time eller høyere jeg dag handler jevnlig og vil se diagrammer på 5 og 15 minutter, men jeg har kort oppmerksomhet, så jeg må være i den rette tankegangen for å gjøre det jeg kjenner folk som gjør det på 1 minuters diagrammer og få masse pips daglig å gjøre det, jeg kan bare ikke konsentrere meg så lenge Det er derfor handel er en så personlig ting Du må vite dine styrker og begrensninger for å være en lønnsom handelsmann Jeg prøvde å handle som noen andre, men jeg kunne ikke være lønnsomt på den måten det er en av tingene jeg lærte tidlig på Winner s Edge. Jeg mente ikke å gå ut i handelssykologien, men etter min mening er det den viktigste faktoren i handelssuksessen, så jeg trodde det var noen ord. Hvordan handler jeg en 123 Reversal. I bruker tre forskjellige oppføringer for 123 Den første er det jeg kaller jukser nummer 3 poeng Den andre handler standardbrudd på nummer 2 poeng og den tredje er å bytte retracement etter pause av nummer 2 poeng Min favorittoppføring er å jukke nummer 3-poenget, da dette kan gjøres med svært liten risiko, ganske stor handelsstørrelse og fungerer ganske bra. Hvordan bestemmer jeg posisjonstørrelser. Jeg skal gå inn i mer detalj om oppføringer under, men jeg tar mesteparten av den første 123 reverseringsposisjonen uthever nummeret 3 poenget før det andre inngangspunktet oppstår Også den første posisjonen, mens den har lav risiko i form av pips, har også en lavere sannsynlighet for suksess På grunn av disse faktorene bruker jeg vanligvis om halv min standard handelsstørrelse På den første posisjonen bruker jeg deretter halvparten på den andre oppføringen og halvparten på den tredje oppføringen. Mine handelsregler sier at jeg bare kan risikere 2 av kontoen min på en enkelt handelskonfigurasjon, slik at hver av mine stillinger vil risikere 1 av kontoen min Beregn Antall pips for ditt stoppfall på hver posisjon vi skal snakke om hvor du skal plassere, stopper litt senere og bruk en risikokalkulator for å bestemme din handelsstørrelse. Winner s Edge Trading har en risikokalkulator - du kan finne den her. Bruk den med vår komplimenter. Hvordan går jeg inn og administrerer stillingene. Eksempel på en Ugly 15m EUR USD 123 High. As jeg har nevnt flere ganger, bruker jeg tre forskjellige oppføringer i trading 123 reversals Den første jeg kaller jukser nummer 3 poeng Fullførelsen av et nummer 3 poeng er den første indikasjonen på at en 123 reversering kan forekomme Offisielt er det ikke en 123 reversering før den bryter nummer 2 poenget, så det er derfor jeg kaller denne oppføringen en juks Når jeg ser de to første poengene og se prisen pop til nummer 3 poeng og stjerne t å slippe, begynner jeg å forutse inngangen Så snart prisen går under det høyeste stearinlyset ved nummer 3 poeng, tar jeg en kort oppføring med et stoppfall like over nummer 3 poeng Siden nummer 2-punktet er et ganske betydelig støttenivå , Lukker jeg ca 90 av stillingen ved nummer 2-punktet og stiller stoppet for å bryte inngangspunktet på de resterende 10 av stillingen. Tradeoppføringer for den stygge 123 High. The andre oppføring er standard handelsstrategi for 123 reversering Faktisk, når du har et nummer 3 poeng, kan du sette en ventende kort et par pips under nummer 2 poeng Hvor langt under nummer 2 avhenger av tidsrammen du handler Når du handler den tidsramme jeg vanligvis setter rekkefølgen 5 pips under punktet Sørg for å ta hensyn til spredningen Siden du mest sannsynlig ser på et buddiagram, vinner du ikke å ta hensyn til det. Hvis du reagerer på en 123 lav vil du plassere en ventende lang og du må tillate spredningen Husk at på lengre tidsrammer kan spredningen faktisk svinge før inngangen er gjort. Som nevnt er risikoen større på den andre oppføringen. Du må plassere stoppet noen få pips over nummer 1-punktet. Du vil mest sannsynlig se pris hoppe rett etter oppføringen din, og det kan konsolidere noen før du dropper, så ikke svette den, bare ri den ut Du bør målrette konsolideringen fra hvor opptrenden startet Det er derfor jeg foreslår at du er sikker på at opptrenden er minst en og en halv ganger størrelsen på 123-mønsteret ditt som gir deg en god risikobeløpsgrad. Eksempel på en 123 Lav på GBP JPY H1. Etter at prisen faller under konsolideringen ved nummer 2-punktet, vil det mest sannsynlig komme opp i en retracement markedet liker å la av damp etter å ha brutt en betydelig barriere som nummer 2 poeng handelsmenn tar fortjeneste Denne retracement vil gi deg muligheten for din tredje posisjon Se for prisen å pop og deretter slippe like under det laveste av det høyeste lyset i retracement Det er kort oppføring Plasser stoppet over retracement for en fin stram risiko og mål på samme sted som den andre posisjonen, konsolideringen som den opprinnelige opptrenden kom til. Dette er sannsynligvis den mest lønnsomme posisjonen til alle tre av dem med det er det lille stoppet tap. Og der har du det Husk at alt jeg sa om en 123 høy gjelder i omvendt til en 123 lav Jeg trodde alltid at det var forvirrende når forfattere prøvde å adressere motsatt retning handler rett i blant de andre handler så Jeg prøvde ikke å gjøre det. Endringer på en 123 Lav GBP JPY. Husk at ikke alle 123 reverseringer vil se perfekt. Faktisk de fleste av dem vant t være perfekte Ikke alle 123 reverseringer vil gi deg en mulighet for alle tre stillingene, enten det er OK Du kan bare handle den andre posisjonen hvis det ikke er nok belønning for å risikere på knyttneveposisjonen. Du vil bli vant til å finne dem, og de skal bare hoppe på skjermen etter en stund. Sørg for å holde fast i reglene og ikke ta fortjeneste for tidlig eller du vil drepe lønnsomheten til denne strategien og husk å ikke freak ut om handelen går mot deg og eller stopper det s del av jobben du vil ta tap så vær forberedt på det og vær så snill å legge igjen kommentarer og spørsmål nedenfor .1-2-3 pattern. Alert for 1-2-3 Pattern indicator. MoreYummy Raju Er den grafen som kommer fra denne indikatoren. Jeg prøver å finne en som ville tegne linje fra topp til trough. Er det en som ville gjør noe slikt. Tabellen eksempelet vist i min post 60 av denne tråden bruker nøyaktig samme indikator presentert i post 47 inkludert standardverdiene som den driver. En relevant er tilgjengelig på post 8 av denne tråden. Skjønnheten på 1-2 -3 i forhold til andre mønstre er det enkle å bruke. Det er ingen gjetning på hvor inngangen, stoppet tap og målnivå er Saken er, den kommer og går på alle tidsrammer, noen med den blå inngangs - utgangslinjer og noen uten Indikatoren har en tendens til å vise Ng en handelsmulighet på et siste øyeblikk Noen ganger har prisen allerede gått over det anbefalte inngangsnivået. Hvis denne indikatoren er lastet på alle valgte diagrammer og tidsrammer på en enkelt MT4-profil muligens med et lydvarsel, vil man ha et bredere spekter av muligheter og vil kunne sammenligne kvaliteten på slike muligheter som de opptrer med andre verktøy før de bestemmer seg for å gå videre med trade. is. Det finnes et scalper system som virkelig fungerer. Jeg prøver mye metode for å scalping mye metode for swing trade og jobber bare en med nøyaktig kjenn jeg mistet kontoen min 3 ganger mer enn vennene mine, vær nøye med systemer som selger på internett og lær handelsbruk indikator som du vet eller fortell arbeid bare med forskjellige tall som ingen forteller husker mesteparten av indikator som forteller det samme, noen har et system som virkelig fungerer, jeg vil være glad for å endre våre systemer. playmobil Jeg prøver mye metode for å scalping mye metode for swing trade og fungerer bare en vitt h nøyaktig vet jeg har mistet kontoen min 3 ganger mer enn vennene mine, vær forsiktig med systemer som selger på internett og lær handelsbruk indikator som du vet eller fortell arbeid bare med forskjellige tall som ingen forteller husker det meste av indikatoren forteller det samme som noen har et system som virkelig fungerer jeg vil være glad for å endre systemene våre. sorry om min engelsk, men er ikke min language. finimej Vedlagt er Joe Ross 123 system 2 maler, en med bollingerbandet, en med camelback. Har du noen litteratur om show123 indicator. PS Jeg googled Joe Ross 123 system og fikk to pdf sI gjort noen endringer i Joe Ross show123 systemet og inc chart show123 indicator. Can noen vennligst legg til et varsel når 3 er tegnet - takk.123 Mønster MTF v3 1 indikatoren. 123 Mønster MTF v3 1 indikatoren som er lagt ut på side 5 i denne tråden ser ut til å ha mulighet, men jeg lurer på om noen kodere ville være villige til å gjøre en rask løsning på den. Fib tallene er bakover og må reverseres. nt-versjonen viser prisvekst mot 0 i stedet for 100, noe som er feil. I tillegg skal 76 4-nivået legges til. Hvis noen vil være villig til å endre denne indikatoren, så viser den retracement som flytter fra 0 til 100 og legger til det 76 4 retracement-nivået som vil bli veldig verdsatt. Utvidelsesnivåene bør forbli det samme. Jeg kan vanligvis finne ut små korrigeringer for å kode etter å ha sett på det lenge nok, men denne har jeg stumped på forhånd til alle som kan gjøre løsningen. Sifu 123 Mønster MTF v3 1 indikator på side 5 i denne tråden ser ut til å ha mulighet, men jeg lurer på om noen kodere vil være villige til å gjøre en rask løsning på det. Fib tallene er bakover og må reverseres Den nåværende versjonen viser prisutviklingen mot 0 i stedet for 100, som er feil også 76 4-nivået skal legges til Hvis noen ville være villig til å endre denne indikatoren så viser den retracement som flytter fra 0 til 100 og legger til 76 4 retracement nivået som ville være veldig mye appre ciated Utvidelsesnivåene bør forbli de samme. Jeg kan vanligvis finne ut små korrigeringer for å kode etter å ha sett på det lenge nok, men denne har stumpet meg på forhånd på alle som kan gjøre løsningen. Vil det også være fint å ha muligheten til å vis backtest-historie For å se hvilket 123-mønster som skjedde en viss dato tilbake.

No comments:

Post a Comment